Seguiment FCB és una associació formada per socis de base que en les eleccions presidencials del 2015 es va quedar a només 16 signatures d’esdevenir candidatura oficial.

Des de llavors, hem treballat per millorar les condicions del soci de manera constructiva, mirant sempre de teixir complicitats amb tots els sectors del barcelonisme.

La nostra finalitat última és contribuir a garantir la pervivència del Barça com a club social, així com de tots els trets diferencials que l’han definit al llarg de la seva història.

JUNTA DE SEGUIMENT FCB

President:         Carles Ordiales

Secretària:        Maria Bernadet

Tresorera:          Tània Rafí
 

Vicepresidents:  Josep Lidon

                          Marc Cornet

Vocals:               Hashim Almadani

                           Dani Pierrà

                          John Paul Vilaplana

                          Oriol Marimón-Clos

                          Jaume Agustí

 

 

AVENÇOS ACONSEGUITS

Foto del desplaçament a la final de la Copa del Rei 2018 Barça-Sevilla al Wanda Metropolitano.

Departament de viatges

Arran de la nostra presentació a les eleccions del 2015, la Junta Directiva entrant, es va comprometre a garantir els viatges de l'afició a tots els partits i a subvencionar parcialment l'import del desplaçament.

Celebració d'un gol a la porteria de l'Espai d'Animació

Espai d'Animació

Una altra de les nostres reivindicacions durant el procés electoral del 2015, que es va fer realitat al principi de la temporada 2016-2017. La històrica remuntada contra el PSG aconseguida mesos després és el millor exemple de la seva importància.

Escut del Futbol Club Barcelona

Conservació de l'Escut

La nostra campanya intensiva abans de l'assemblea de compromissaris del 2018 va contribuir a mantenir el model actual d'escut i a fer que es desestimés la proposta de la Junta Directiva, basada estrictament en criteris comercials. És un exemple inequívoc de la força del nostre model de propietat social.

Descompte en la samarreta

Descompte en la samarreta

Després d'una activa campanya a les xarxes socials (que feia referència al 50%) i reivindicar-ho reiteradament a l'Àrea Social, el club va accedir a oferir a cada soci la primera samarreta del primer equip de futbol, una vegada a l'any i previ registre, amb un descompte del 40%.